מכירים את זה שככל שהשנים עוברות והפיתוחים הטכנולוגיים מתקדמים אנו רואים שכל דבר הופך להיות קטן וקומפקטי יותר? מועיל יותר? פרקטי יותר? זה הסיפור של מעיל סופטשל לגבר. מעילים נהדרים אלו הם למעשה ג'קט קל משקל המאגד את התכונות של מעיל מחמם ונעים אך נחשב לבגד שאינו מגביל אתכם בתנועה, הוא קומפקטי ואפילו לא תופס מקום רב בתיק או ברכב. אצלנו בקארגו תמצאו מגוון מעילי סופטשל איכותיים לגבר ולרכוש את המעיל הטוב ביותר לצרכי שלכם.

הפתרון המושלם ליום דינמי

שי הוא בחור ממוצע מאזור הצפון, קם בבוקר ומתארגן לעבודה. חודשי החורף מידפקים על החלון עם רוחות עזות וטיפות כבדות של גשם. הוא לובש את המעיל המחמם שלו ויוצא לעבודה. עם הגעתו לעבודה הוא מבין כי קשה לו מאוד לעבוד עם המעיל ונאלץ להוריד אותו. היכן יניח אותו כעת? האם יוכל לשמור על חום הגוף גם במהלך זמן העבודה? ומה קורה אם הוא עובד בתנאים חורפיים בחוץ? מזג האוויר בישראל הפכפך ובשעות הצהריים השמש עשויה לחייך אלינו פתאום. גם במקרה כזה הוא יצטרך להוריד את המעיל ולמצוא לו מקום אחסון, שכן הוא גדול מדי עבור התיק שלו. אז מה הפתרון? מעילי SoftShell כמובן.

היתרונות של מעיל סופטשל

מעיל סופטשל הינו מעיל בעל מגוון יתרונות ייחודיים. הוא קל משקל, נוח מאוד לנשיאה ואינו תופס מקום רב בתיק. הוא מגיע ברמות איטום שונות וגם בעל מאפייני חימום שונים בהתאם לעובי שכבת הבידוד שאותו סוג מעיל כולל. הוא מתאים לעבודה בתנאי חורף ובכלל לשימוש יומיומי גם בטיולים, הליכה עם הכלב ועוד.

ממה עשוי המעיל המיוחד הזה?

ממה עשוי מעיל סופטשל? ובכן הוא עשוי מבד סינטטי שעבר החלקה מיוחדת. הוא בעל גימור רך, אלגנטי ונעים למגע. המעיל כולל שכבת בידוד, פליז בדרך כלל, התורמת לשמירה על חום הגוף בדומה למעיל חורפי עבה יותר, כך מספק בדרך כלל אטימות חלקית בפני גשמים כיוון שמדובר במעיל נושם. הוא עמיד בפני רוחות עזות ומספקת אטימות כזו המאפשרת עמידות בפני גשם קל ורוחות תוך שמירה על חום הגוף וניידות מלאה.

×

עגלת קניות

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן