כל עובד ובעל עסק מודע לחשיבות של בגדי עבודה איכותיים. הביגוד חייב להגן על העובדים, לשמור עליהם יבשים, מחומים בימים החורף ולא להיות כבדים או מגבילי תנועה. בתור אנשי מקצוע בתחום הבנייה למשל, אתם חייבים להיות בעלי סט ביגוד נגד גשם כמו למשל נעלי עבודה נגד קור, ג'קט פליז לגברים ומכנסי עבודה, כדי להישאר יבשים, עם הגנה מפני מזג האוויר, והכי חשוב, לוודא שאתם יכולים להמשיך לעבוד, הרי העבודה אף פעם לא מפסיקה גם כשיורד גשם. זו הסיבה שביגוד נגד גשם באיכות הטובה ביותר הוא הכרחי. בזמן העבודה פלג הגוף העליון של העובד חייב להישאר יבש, אבל לבישת שכבות רבות מדי עלולה לגרום לאי נוחות והגבלת תנועה, ובסופו של דבר להפחית את התפוקה של העובדים. הפתרון הוא מעיל סופטשל גברים מספק הגנה מירבית ולא מגביל בתנועה.

מה הוא ביגוד נגד גשם לעובדי בנייה?

למרות שביגוד נגד גשם צריך להיות די ברור, הדברים אף פעם לא כל כך קלים. המטרה העיקרית של כל סוג של ביגוד חורף נגד גשם היא לתת עמידות בפני מים. הפיכת כל משימת עבודה לקלה יותר עבור הלובש היא פונקציית המפתח השנייה. 

ביגוד חורף הטוב ביותר צריך לכלול ג'קט פליז לגברים לחימום מירבי, נעלי עבודה נגד קור כדי למנוע התקררות, ומעיל איכותי שצריך לעמוד בפני גשמים קשים כמו גם ממטרים מתונים, ממש כמו מעיל סופטשל גברים. המעיל עמיד לאורך זמן, נעים ויעיל בשמירה על טמפרטורת הגוף, אינו מגביל את התנועה, ופשוט מושלם לימי חורף.

תכונות חשובות של ביגוד חורף לעבודה

לפי סדר עדיפות, התכונות שיש לקחת בחשבון בעת בחירת בגדי חורף לעבודה הן:

  • עמידות למים: מה מועיל ביגוד הגשם שלכם אם הוא לא עמיד למים? 
  • קלות משקל וניידות: ברוח דומה, הפרודוקטיביות שלכם תרד אם ביגוד החורף שלכם שומר ביעילות עליכם יבשים אך על חשבון הנוחות והניידות. 
  • בטיחות: אתם צריכים בגדי חורף מותאמים מבחינת בטיחות אם אתם עובדים במקומות הדורשים ביגוד מגן.
  • חוזק: מכיוון שעבודות הבנייה תובעניות, ביגוד החורף חייב להיות חזק באותה מידה. 
  • פונקציונליות: בהתאם לסוג העבודה שאתם עובדים ולשאר הכלים והאביזרים שבבעלותכם תוכלו לייעל את העבודה עם ביגוד פונקציונלי. יש אנשי מקצוע שמעדיפים את הבגדים שלהם פשוטים, שימלאו רק את הצרכים הבסיסיים ביותר. חלקם מעדיפים כמה שיותר וריאציות מבחינת כיסים והתאמות. 

את כל הווריאציות של בגדי חורף איכותיים שמותאמים לכל מקום עבודה ניתן למצוא ב-CARGO. 

×

עגלת קניות

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן