סט של בגדים טקטיים משמש בעיקר חיילים, אנשי צבא וכוחות הביטחון אך לא רק. כיום אנו רואים שימוש בבגדים טקטיים גם בתפקידים שונים בתעשייה, החל מכבאים, דרך עובדי חברת חשמל ועד לאנשים העובדים במגוון תפקידים אחרים בתעשייה. בגדים טקטיים כוללים מנעליים, דרך נרתיקים ותיקים שונים ועד חולצות ומכנסיים. אלה יסייעו להעניק לעובדים הגנה, גמישות ונחות, ולשמור עליהם בתנאי עבודה משתנים. 

מה כולל סט של בגדים טקטיים?

  • מכנסיים טקטיים – מכנסיים איכותיים מבד עבה אך נושם. מכנסיים גמישים ונוחים המאפשרים שימוש יעיל ומרחב פעולה מלא בכל צעד, בטיפוס, זחילה, בעבודה בכל גובה ובכל מקום. הם כוללים כמות גדולה של כיסים עם אפשרויות פתיחה מהירות ונוחות. 
  • חולצות טקטיות – בדומה למכנסיים גם חולצות טקטיות מספקות נוחות, גמישות ויעילות הן לעובדים במגוון תפקידים והן לחיילים ואנשי כוחות הביטחון. החולצות עשויות מבד נושם ואיכותי ומתאימות לשימוש גם בקיץ וגם בחורף, כולל בטמפרטורות קיצוניות כאשר הן תורמות לחימום הגוף בחורף ונוחות ונעימות ללבישה גם בקיץ מכיוון שאינן סופגות זיעה ולחות בכמות גבוהה והבד הנושם תורם לאוורור הגוף והצינון שלו מצד שני. חולצות טקטיות כוללות גם מגוון כיסים פנימיים וחיצוניים לאחסון כלים וציוד.
  • חליפות מלאות – חליפות טקטיות הכוללות מכנס, חולצה ולעתים גם כובע, גרביים וכל האבזור הנדרש. אלה כבר לא משמשים רק חיילים ושוטרים אלא גם אנשי מקצוע בתפקידים שונים שרוצים להגביר את הביטחון והנוחות. 

מהם היתרונות של בגדים טקטיים לעובדים?

עובדים שונים יכולים לעשות שימוש בבגדים טקטיים על מנת לשפר את ההגנה שלהם והעבודה בתנאים שונים. לדוגמה: חשמלאי העובד על עמוד חשמל, עולה על סולם וצריך תמרון נוח ויעיל עם הידיים והרגליים, כולל כיסים המאחסנים כלים שונים מהם הוא יכול לשלוף את הכלי הנדרש לו בעבודה. דוגמה נוספת היא למשל עובד הנמצא בגובה רב, סובל מרוחות עזות וקרות והבגדים שומרים על חום גופו ובנוסף מספקים לו גם שטחי אחסון לכלים שונים להם הוא זקוק בעבודתו. 

מגוון סטים של בגדים טקטיים תמצאו אצלנו באתר CARGO נשמח לעמוד לשירותכם. 

×

עגלת קניות

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן