אחד מסוגי החולצות שאולי פחות מוכרים לאזרח הממוצע אך נחשבות לחולצות חיוניות מאוד אלו חולצות טקטיות. חולצה מסוג זה משמשת לרוב את החיילים הקרביים בצורה, שוטרים ואנשים המשרתים בתפקידים שונים בכוחות הביטחון. יש להן מגוון יתרונות על חולצות רגילות ולא בכדי הן נחשבות לחולצות יקרות יחסית. כיום אנו יכולים להיות שעושים בהן שימוש גם לצרכי עבודה שונים וזאת כדי לנצל את היתרונות המשמעותיים שלכם בשטח. 

מהן היתרונות של חולצות טקטיקות?

  • גמישות ונוחות – היתרון המשמעותי הראשון של חולצות טקטיקות לצד היתרונות האחרים שהיא מספקת היא העובדה שמדובר בחולצה גמישה ואיכותית. סוג הבד, הצפיפות, המבנה והאופן שבו החולצה יוצרה מאפשר גמישות פעולה מרבית, החיונית מאוד לחיילים, שוטרים, אנשי כוחות הביטחון וכמובן גם לעובדים הפועלים בתפקידים שונים במשק.
  • כיסים ואחסון – לחולצות טקטיות יתרונות נוספים כמו למשל הכיסים הרבים שיש בחולצות, הן מבחוץ והן מבפנים. הן מאפשרות למשתמשים בהם לאחסן ציוד, כלי עבודה או נשק ותחמושת (תלוי מי המשתמש כמובן) המאפשר להם לשלוף אותו במהירות בעת הצורך. 
  • הגנה ובטיחות – חולצות טקטיקות נחשוב לציוד איכותי במיוחד כיוון שהן גם מספקות הגנה ובטיחות בפני תנאי חום וקור. הן עשויות מבד נושם שמאפשר שימוש גם בחודשי הקיץ אך החולצות סגורות וכללות לרוב גם צווארון השומר על חום הגוף בחורף. 

כיצד חולצות מסוג זה מסייעות לעובדים?

חולצות מסוג זה הן חלק מאותם בגדי עבודה איכותיים שכדאי מאוד לספק לעובדים שלכם המכהנים בתפקידים מסוימים המצריכים אקסטרה בטיחות, נוחות והגנה. לחולצות מסוג זה יש כריות במרפקים, גמישות יתרה, מגוון כיסים לשימושים שונים, צווארון גבוה ועוד. הם שומרים בפני תנאי חום וקור קיצוניים ולכן יכולים לסייע לעובדים שלכם לעבוד בתנאים שכאלה. הכיסים יאפשרו אחסון של כלים וציוד הניתנים לשליפה מהירה ובקלות, במקומות עבודה בהם התנאים אינם מאפשרים לשאת ארגז כלים או ציוד אחר. לדוגמה: במקרים של עבודה בגובה, טיפול בתשתיות חשמל, עבודה במפעלים ועוד. 

אצלנו בCARGO תמצאו חולצות טקטיות ומגוון סוגים של בגדים טקטיים איכותיים להשלמת סט עבודה שישמור על בטיחות העובדים שלכם ויעניק לכם נוחות מרבית בביצוע עבודתם.

×

עגלת קניות

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן