אחד מפריטי הלבוש החשובים ביותר הן בעבודה בתנאי קור קיצוניים והן בטיולים לחו"ל למדינות קרות או בחודש החורף המושלגים, הוא כמובן נעליים לקור. נעליים מסוג זה מספקות בידוד לרגליים ברמה גבוהה, דואגות לשמור על חום הרגליים וחום הגוף, בדרך כלל יהיו גם אטומות למים ויכללו בולמי זעזועים להליכה מרובה או בתנאי קור. אצלנו בCARGO תמצאו מגוון ציוד ונעליים לעבודה בתנאי קור קשוחים ומאתגרים.

המאפיינים והיתרונות של נעליים לקור:

נעליים לקור יהיו בנויות מסוליה עבה עם בולם זעזועים כך שתוכלו לספק אפשרות הליכה נוחה ויעילה בתנאים שונים, בין אם מדובר על הר מושלג או מקרר קפוא במפעל. ידוע כי חום הגוף מגיע קודם כל מהרגליים ולכן חשוב לשמור על הרגליים מחוממות כאשר אנו עובדים בתנאי קור קיצוניים. נעלי עבודה מתאימים לעבודה בתנאים אלה יעזרו לכם או לעובדים שלכם להתמודד עם תנאי הקור השונים, להפחית את הסיכון להחלקה, ישפרו את היציבות והאחיזה של הנעל ברגע ויתרמו גם במקומות עם מים וימים גשומים. לצד העובדה שהנעל חזק ואטומה היא גם קלת משקל ומאפשרת נוחות מרבית וגמישות. 

איך לבחור את הנעליים המתאימות לנו ביותר?

  • נעליים לעבודה או לטיול? – שימוש בנעליים מסוג זה מתאים גם בעבודה וגם לטיולים אך יש לעתים הבדלים בין סוגי הנעליים בהתאם לצרכים שלהם. נעלי עבודה המותאמים לעבודה בקור יתאימו במבנה ובמאפיינים שלהן גם לסוג העבודה. לעומת זאת נעליים לטיולים בשלג עשויות להיות בנויות אחרת.
  • מידה – כמובן נבחר את הנעל בהתאם למידה שלנו. 
  • משקל הנעל – נעלי קור עשויות להיות כבדות או קלות משקל, זה תלוי אם מיועדות לגברים/נשים, לאילו צרכים הן מיועדות ומה סוג הנעל. יש נעלי עבודה סגורות ויש מגפיים למשל.
  • גברים/נשים – מבנה ומאפייני הנעל עשויים להשתנות בין נעלי גברים ונעלי נשים.
  • סוליה עבה/דקה – סוליה עבה תורמת להגנה מרבית מפני שבבי קרח, חצץ, מסמרים, זכוכיות ועוד.
  • נגד החלקה – האם הנעל מותאמת עם סוליה המונעת החלקה? במשטחים קפואים כמו מקררים/מקפיאים וכמובן כאשר אתם צריכים לעבוד או לטייל בתנאים של קרח ומשטח קפוא, חשוב לנעול נעליים המונעות החלקה.
×

עגלת קניות

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן