השימוש במעילים הינו פופולרי וחיוני בעיקר בחודשי החורף הקרירים, אך גם עבור כל אדם העובד בלילות או בתנאי מזג אוויר קרירים במהלך השנה. מי מאתנו לא מכיר את המעילים הכבדים, הגדולים והמנופחים שמצד אחד יכולים לחמם אותנו מצד שני מאוד להגביל את התנועה שלנו, להיות לא נוחים לאחסון במידה ונצטרך להוריד אותם ובאופן כללי עשויים להיות מגושמים ולא נוחים במיוחד. מעילי פוך לגברים בגרסה המודרנית שלהם שוברים את הסטיגמות הללו. הם קלילים, נוחים, מעוצבים להפליא והרבה פחות מנופחים. עם זאת, עם מספקים לנו יותר נוחות, שומרים על חוף הגוף ומספקים פתרון מושלם לחורף הישראלי.

כולנו אוהבים להיות מתחת לפוך – אך מה קורה כאשר צריך לצאת החוצה?

אם גם אתם כמונו אוהבים להיות מתחת לפוך זה לא פלא. בחוץ קר, אולי אפילו גשום וסוער, ואנו בתוך הבית מתחממים לנו מתחת לפוך, במיטה הנוחה או אפילו על הספה בסלון כאשר אנו צופים בטלוויזיה. כולם אוהבים להיות מתחת לפוך כדי להתחמם אך מה קורה כאשר צריך לצאת החוצה? למשל לעבודה? ללימודים? לאסוף את הילדים? הפתרון המתאים יהיה כמובן מעיל פוך איכותי מבית CARGO.

מעיל פוך לגבר עם עיצוב מודרני שונה מכל מה שהכרתם

מעיל פוך לגבר בסגנון המודרני שלו הוא הרבה יותר אופנתי, נעים, נוח וקל משקל. הוא מגיע במגוון סגנונות עיצוב וצבעים כך שתוכלו לבחור את המעיל המתאים ביותר לסטייל שלכם. מעילים אלו מספקים חימום ובידוד בפני טמפרטורות קור קיצוניות ונחשבים לקלי משקל ונעימים למגע. הם מתאימים לשימוש יומיומי, לטיולים וכמובן גם לצרכי עבודה שונים. 

מעיל פוך – הפתרון המושלם לעבודה בחורף:

מחפשים בגדי עבודה לחורף שישמרו על חוף הגוף שלכם אבל יאפשרו לכם דינמיות ונוחות לעבודה יעילה? מעיל פוך לגבר מבית CARGO יספק לכם את כל היתרונות של מעיל פוך חמים ונעים, ישמור על חום הגוף שלכם אך גם יהיה קל משקל ויאפשר לכם להתנועע בקלות, לאחסן ציוד בכיסי המעיל ולצאת לעבודה בראש שקט. המעיל עשוי מבד נושם כך שתוכלו לשמור על אוורור מידתי בגופכם ולהימנע מהזעה לא נעימה במהלך היום.

×

עגלת קניות

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן