בגדים זוהרים משמשים אותנו במקרים רבים ושונים בחיים ויכולים לשמש גם בתפקידים שונים במשק. העובדה שהבגד זוהר מאפשר לנו לבלוט בתנאי ריאות חשוכים ומעורפלים וכאשר יש תנאי ראות לקויים. זו הסיבה שאנו מחזיקים אפוד זוהר ברכב בגדר חובה וזו הסיבה גם שאנו עושים שימוש במעילים ואפודים זוהרים בעבודות רבות, כאשר במקרים רבים אפוד זוהר יכול להיות ההבדל בין חיים או מוות, ממש כך.

מי צריך אפוד זוהר?

מלבד העובדה שכל נהג זקוק לאפוד זוהר ברכב יש עוד אנשים רבים בשוק העבודה ובתעשייה שעושים שימוש באפודים זוהרים החיוניים לשמירה על בטיחותם בעבודה. בין היתר עושים שימוש באפודים זוהרים באתרי בניה, במחסן, אנשי כוחות הביטחון והמשטרה, אנשי מד"א ופרמדיקים, עובדים בשדות התעופה, שליחים, לוחמי אש, פיקוח עירוני, מהנדסים ואדריכלים, עובדי ומתנדבי משמרות הזהב, שירותי תברואה, מאבטחים ועוד. 

אילו סוגים של מעילים זוהרים לעבודה קיימים?

מעיל זוהר לעבודה או אפוד זוהר בשמו המוכר יותר הוא בגד זוהר החיוני לבטיחות המשתמשים בו. על המעיל יש פסים זורים התפורים לאורכו המחזירים אור גם לטווח רחוק. זאת בנוסף לצבע הווסט הזוהר המגיע בדרך כלל בצהוב או כתום זוהר. להלן כמה סוגים של אפודים זוהרים:

  • מעיל זוהר לעבודה – מעיל זה הוא מעיל בצבעים זוהרים, לרוב צהוב או כתום, עם פסים מחזירי עור (ממש כמו אפוד רגיל) רק מגיעים עם מילוי עבה ומחמם יותר ומיועדים לעבודה בתנאי קור ורוח. 
  • אפוד צהוב/כתום – אפודים מדגם בסיסי המתאימים למגוון שימושים, החל מאפוד זוהר לרכב, דרך מחסנאים ומאבטחים ועד לעובדי עירייה, פועלים בניין ועוד. 
  • אפוד זוהר מנהלים – אפוד זה מתאים למהנדסים ואדריכלים, מנהלי עבודה ומפקחים, עובדים בשדות התעופה, אנשי חילוץ והצלה ועוד. 
  • אפודים לפי תפקיד – ישנם סוגים שונים של אפודים המתאימים למע"צ, לאנשי מד"א, לשוטרים וכוחות הביטחון ועוד. 

לסיכום; שימוש באפודים זוהרים הם חלק בלתי נפרד מסט של בגדי עבודה שאמורים לסייע לשמירה על הביטחון של העובדים שלכם. במקומות עבודה מסוימים חייב לעבוד עם אפוד זוהר ועל כן חשוב לדאוג לאפוד איכותי ומתאים לעובדים שלכם, אותם תוכלו למצוא אצלו ב-CARGO. 

×

עגלת קניות

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן