במקומות עבודה רבים עושים שימוש בביגוד ממותג של העבודה: במפעלים, מסעדות, חנויות בגדים ומקומות רבים אחרים. במקרים רבים יהיה מדובר על חולצה עם הלוגו של החברה, אך בעבודות מסוימות ובמגוון תחומים בתעשייה עושים שימוש בחליפות מלאות הכוללות אוברול או מכנסי עבודה לצד החולצות. אם נחפור מעט לעומק נגלה שבגדי העבודה אינם קשורים רק למיתוג עצמו אלא שיש להם גם היבט חשוב לנושא הפרקטיות והבטיחות בעבודה. 

החשיבות של מכנסי עבודה מקצועיים:

למכנסי העבודה בעבודה יש השפעה מכרעת על נושא הבטיחות והנוחות. חשמלאי, אינסטלטור ומגוון אנשי מקצוע בתחומים שונים עושים שימוש במעין דגמחי עבודה מסוים עם בד עבה וחזק והרבה כיסים. הסיבה לכך היא גם בטיחותית והכיסים בהם גם מסייעים לאחסון כלים ונגישות מרבית אליהם במהלך העבודה. כל שצריך הוא רק לשלוף אותם מהכיס בעת הצורך. גם במהלך עבודות בגובה או במקומות צפופים מדובר ביכולת שלנו לשאת על עצמנו כלים למגוון שימושים וצרכים עם כמה שפחות צורך בתנועה במרחב וכשאין לנו את היכולת לקחת אתנו ארגז כלים למשל. על כן החשיבות של בחירת מכנסי עבודה מקצועיים. 

איך נבחר מכנסי עבודה בצורה נכונה?

  • סוג העבודה – בין אם אתם עצמאיים ורוצים מכנסי עבודה עבור עצמכם לשיפור היעילות והבטיחות שלכם בעבודה ובין אם אתם מנהלים עסק בו אתם רוצים לדאוג לבגדי העובדים, כדאי יהיה לקחת בחשבון את סוג העבודה. בגדי עבודה צריכים להתאים בראש ובראשונה לסוג העבודה המתבצעת בשטח. לדוגמה: בעבודה בה יש חשיפה למים בתדירות גבוהה כדאי יהיה לבחור במכנסיים אטומים ככל האפשר ובנוסף חשוב שיתייבשו במהירות. לעבודות בתנאי קור למשל כדאי יהיה לבחור במכנס עם בד עבה.
  • סוג הבד – בחירת בגדי עבודה תושפע גם מסוג הבד ואיכותו. סוג בד שונה עשוי להתאים לעבודה בתנאים שונים, בעוד איכות הבד ממנו עשויים המכנסיים תשפיע במידה ניכרת על איכותם ועמידותם לאורך השנים.
  • כמות כיסים – מכנסי עבודה מקצועיים יכללו בדרך כלל כמות כיסים גדולה לאחסון ציוד עבודה שוטף. 
  • עיצוב ומיתוג – צבעי המכנס והאפשרות להדפיס עליו את לוגו החברה.

×

עגלת קניות

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן