לאורך השנים חרמוניות נחשבו לבגד מחמם שבעיקר עושים בו שימוש החיילים היקרים שלנו בצה"ל הנדרשים לעמוד במוצבי השמירה בלילות, עם דגש על אזור החרמון (ועל כן שמן חרמוניות) וכן בעבודה וההתנהלות השוטפת באזורים או בימים קרירים. עם זאת, לאורך השנים החלו גם אנשים פרטיים לעשות שימוש בחרמוניות ולעורר את הביקוש להן. לצורך כך נוצרו מגוון סוגים של חרמוניות המשווקים גם לקהל הפרטי.

מה מאפיין את בגד החרמונית?

החרמונית הינה בגד מעין אוברול הנלבש על כל הגוף, מכפות הרגליים ועד הראש. הבגד מאופיין בריפוד ומילוי של חומר התורם לבידוד הקור החיצוני תוך שמירה על חום הגוף. מכיוון שהוא משמש בעיקר לשטחי חוץ ולאנשים העובדים בתנאי קור הם כוללים גם מגוון כיסים לשימושי אחסון שונים. הבגד כולל גם כובע מובנה בדרך כלל אותו ניתן לחבוש בקלות ובמהירות או להסירו בהתאם לצורך. 

מי באמת משתמש בחרמוניות?

כיום אזרחים רבים עושים שימוש בחרמוניות ולא רק חיילינו בצה"ל. כל אדם שעובד בלילה או לפנות בוקר, בוודאי כאשר עבודתו מתבצעת בחוץ, יוכל להיעזר בחרמונית על מנת לשמור על חום הגוף ולבודד את הקור החיצוני הבלתי נסבל. אנשים העובדים במפעלים, חדרי קירור ובתי עסק שונים בסביבה קרה יכולים לרכוש חרמונית לחורף שתשתמש אותם בכל עונות השנה. לבסוף, גם אנשים המעוניינים לטייל בחרמון או אפילו במקומות קרים בחו"ל ישמחו להצטייד בחרמונית.

החרמוניות של Cargo – הפתרון הטבעי לחימום הגוף

אצלנו ב-Cargo תמצאו חרמונית נגד גשם, חזקה, עמידה ואיכותית שתשמש אתכם לאורך שנים רבות נאמנה. החרמוניות שלנו עשויות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ומספקות שכבת איטום נגד גשם ורוח, בעלות מגוון כיסי אחסון לאורך הבגד המאפשרים לשים כלי עבודה, טלפון, מפתחות וציוד נוסף ולשמור עליהם גם מפני רטיבות. בחירת החרמונית המתאימה לכם ביותר תיעשה על ידי בחירת המידה הנכונה ובחירה בחרמוניות של CARGO המוכרות כחרמוניות איכותיות המתאימות לתנאי מזג אוויר קיצוניים ונוחות מאוד לכל שימוש גם חיצוני וגם בחדרי קירור ומתחמי עבודה הדורשים גמישות ונוחות אך גם שמירה על חום הגוף. 

×

עגלת קניות

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן