עסקים וארגונים שונים מספקים בגדי עבודה לעובדים שלהם, בין היתר כדי לייצר קוד לבוש אחיד ומסודר בארגון וכן גם כדי לסייע ללקוחות ואורחים בעסק להכיר בצוות המקומי ולקבל עזרה בעת הצורך. אנו רואים לבוש מסודר בבתי מלון ומתחמי אירוח, בחדרי כושר, במסעדות ובתי קפה ועד כמובן לקבוצות ספורט. אצלנו בקרגו תמצאו מגוון בגדי עבודה עם לוגו שתוכלו לרכוש ולהזמין הדפסה איכותית של הלוגו על הבגדים שלכם. ההדפסה מתבצעת באמצעות דפוס משי או דיגיטלי בהתאם לצרכי הלקוח וסוג הבגד.

בגדי עבודה המתאימים למגוון רחב של פעילויות ועסקים

כמעט בכל עבודה ובכל בית עסק חשוב יהיה לשמור על קוד לבוש אחיד, מסודר, צנוע וכזה התורם למיתוג העסק (ולכן גם כולל לוגו ולעתים גם משפטים שונים). בתי עסק שונים עשויים להיות בעלי דרישות שונות לצרכי עבודה שונים. לדוגמה: עבודה במקררים ותנאי מזג אוויר שונים המצריכים שמירה על חום הגוף, או לעומת זאת בתי עסק היושבים על חוף הים בטיילת שם מתאימים יותר בגדים עם שרוול קצר. יש חולצות מהודרות ואלגנטיות יותר, ואחרות הדומות יותר לסרבל וכוללות מגוון כיסים לאחזקת ציוד וכלים. לאחר שתבחרו את סוגי הבגדים המתאימים ביותר לעובדים שלכם תוכלו למתג אותם בהתאם לצרכים שלכם.

חולצות עבודה עם לוגו – לשיפור המיתוג

כמעט בכל בית עסק כיום תראו מדי עבודה עם לוגו. מלבד העובדה שזה תורם לחיזוק המותג שלכם וחשיפה ללוגו, לסלוגן של העסק ואולי אפילו לפרטי יצירת קשר עמו, הרי שזה תורם גם ליצירת סביבת עבודה מאוחדת, מגובשת ומעודדת. סביבת עבודה שאומרת לעובדים: כולכם חלק ממשהו גדול יותר, כולכם שותפים לדרך, אתם חלק מהמשפחה. בנוסף, בסביבות עבודה מסוימות בגדי העבודה אף עוזרים לעובדים וללקוחות להבדיל בין עובד החברה לאיש מקצוע. 

אצלנו ב-Cargo תמצאו חולצות עבודה עם לוגו ומגוון סוגים של בגדי עבודה המתאימים לעבודות שונות, צרכים שונים אופן עבודה שונה. הבגדים שלנו מותאמים לספק מקסימום נוחות לעובדים שלכם ומאפשרים הדפסה של לוגו העסק לשיפור המיתוג וסביבת העבודה בעסק שלכם. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

×

עגלת קניות

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן