דגמ"ח הוא מכנס העבודה האולטימטיבי. הוא נוח, מגיע בדגמים ועיצובים שונים, יש לו המון כיסים ושטחי אחסון לציוד והוא גם בטיחותי יותר ממכנסיים אחרים בשל הבד היחסית עבה שלו. לא בכדי עושים שימוש רב במכנסי דגמ"ח כבגדי עבודה במגוון תפקידים שונים בתעשייה. אצלנו בCARGO תמצאו מגוון דגמ"חים ומכנסי עבודה איכותיים במגוון סוגים ודגמים שונים, כולל אביזרים משלימים כמו חגורות, נרתיקים ועוד. 

היתרונות של מכנסי דגמ"ח לעבודה:

  • חומר הגלם – דגמ"חים עשויים מבד איכותי נושם. הבד חזק ולכן נחשב למכנס חזק ועמיד לצרכי עבודות שונים, כולל בעבודות פיזיות. דגחמים אינם נקרעים בקלות והם יכולים להיות שימושיים מאוד גם בעבודה בתנאי חום וקור, בעבודות אינסטלציה, חשמל ועד למחסנאים ועובדים ברשתות מזון.  
  • שטחי אחסון – בדגמחים יש שטחי אחסון רבים ומגוונים בגדלים שונים. אלה מגיעים עם פתירה/סגירה של סקוץ' או ריץ' ראץ' לצורך תפעול מהיר ונוח. ניתן לאחסן בהם ציוד, כלי עבודה וכל דבר קטן שיכול להיכנס בהם ולייעל את יום העבודה של העובד.
  • בטיחותי יותר – דגמחים נחשבים לבטיחותיים וחזקים יותר ממכנסיים אחרים גם בשל הבד העבה שלהם, העובדה שהם לא נקרעים בקלות והיכולת שלהם לספק לנו הגנה מפני שריטות, במקרה של עבודה המצריכה התכופפות לרצפה ועוד.
  • מגוון עיצובים וסגנונות – דגמח"ים מגיעים במגוון סגנונות ועיצובים, תוכלו לבחור מבין דגמים שונים כמו דגמ"ח גומי/חצי גומי, דגמ"ח חגורה, מכנסי ספארי, מכנסי דריל ועוד. לכל אחד מהם עיצוב יפיפה, כיסים לאחסון ופרקטיות החיונית מאוד לצרכי עבודה שונים.

לשדרג את יום העבודה שלכם:

השימוש בדגמח"ים ללא ספק יכולה לשדרג את יום העבודה שלכם או של העובדים שלכם. מכנסי דגמ"ח לעבודה נוחים מאוד לשימוש. מגיעים בעיצובים שונים ויכולים להתאים לכל סגנון מלבוש. הם איכותיים מאוד ולא נקרעים בקלות וניתן לאחסן בהם כלים ואביזרים שונים. אז בין אם אתם רוצים לשדרג את יום העבודה שלכם, לשפר את הבטיחות והנוחות שלכם בעבודה או שאתם זקוקים לבגדי עבודה איכותיים לעובדים שלכם תוכלו לבחון את הקטלוג המלא שלנו באתר ואף ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו שישמח לעמוד לשירותכם.

×

עגלת קניות

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן